wtorek, 6 marca 2018

Will Smith


"Good people have to get out of the bed every and try to empty the ocean with a ladle" 

Bardzo lubię tę historyjkę o strachu zaczynająca się od 11:00. Gdy strach przed przyszłością nie pozwala nam na bycie obecnym tu i teraz, a przez to tracimy kawałek swojego życia.

The lesson for me was - why are you scared in your bed 16 hours before you jump?
Why could you not enjoy breakfast?

A ty jak często zatracasz się w swoim umyśle rozmyślając o problemach dnia jutrzejszego? 
Co to Ci daję?

 U mnie obecne było zamartwianie się na przykład przed egzaminami, ale po co, ten stres był zbędny, myślenie o tym dzień wcześniej tylko powodowało nakręcanie i skakanie moich hormonów stresu, i popadanie w prokrastynację, gdy nie potrafiłam pozwolić sobie i własnemu mózgowi na relaks zamiast zamartwianie się w danymi momencie tym co nieistotne. 

Doszłam do momentu, że chodziłam na największym luzie na egzaminy, gdy widziałam wokół wszystkich spiętych i zestresowanych - w końcu co ma być to będzie i jeśli zrobiłam wystarczająco na egzamin to zdam, jeśli nie to trudno i stres mi nie pomoże go zdać.

1 komentarz:

  1. 1. will smith nie jest wedlug mnie sympatyczna osoba, mozna na jego temat znalezc rozne dziwne rzeczy.
    2. mnie bardzo pomogla terapia ekstraktami bacha na stres :)

    OdpowiedzUsuń